Teman-teman Setia

03 April 2013

Taman Rama-Rama, Cameron Highland


As Salam..

Lepas rehat sepuas2nya kat Boh Tea Sg Palas..
Dgn rela hati Kami pon meninggalkannya dgn sejuta kenagan..
Insyallah..pjg umur kita bertemu lagi di Boh Teh Sg. Palas..

So..next destinasi ke Taman Rama-rama..
Bayaran masuk Dewasa RM 5, Kanak-Kanak RM 2..
Tp MUIZ ari tu bodek tokey tu ckit..terus dpt F.O.C..
Dalam nie bkn setakat ada rama-rama jer..mcm2 haiwan yg ada..
Yg paling happy sapa lagi..
Bujang sorang tu la..
Sampai ajak keluar pon dia tak mau..



Pintu masuk ke taman rama-rama..



Bykkkan rerama yg ada..



Cubaan MUIZ tuk pegang rerama..
langsung takde perasaan geli..


Entry nie penuh dgn gambar ibu dan MUIZ..
Babah melayan jer KAMI anak beranak..


Rerama terbang pulak..


Hinggap kat bahu achik pulak..


Masih lagi mencuba untuk tanggap rerama..


Sampai budak 2 org tu tgk jer apa yg MUIZ buat..


Masih tak berpuas hati lagi..


Masa nie MUIZ takut nak bergambar..
sbb dlm akuarium tu ada ular..
Ibu pon geli jgk..


Mcm gaya nak makan rerama jer..


Budak yg tak duduk diam..


Possing lagi si bujang ibu..


Time sesi memujuk ajak keluar..
Tp mata masih lagi memandang rerama..


Sebelum keluar..sakan berpossing lagi..
tp muka bujang dah sedikit mencuka..
ajak balik..tp sebuk kata..
"tunggu la dulu..5 minit jer lagi.."

Adoiyai anak ibu..
5 minit jer..masalahnya dah dekat 30 minit..
pujuk2 akhirnya dgn muka kelat...
keluar juge kami meninggalkan taman rama2 dgn kenangan terindah..

So next destinasi kami ke mana..???
Tungguuuu...





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails