Teman-teman Setia

19 April 2013

Bye-Bye Cameron Highland

As Salam...

Last Entry tuk cuti2 cinta kat cameron highland nie..
Klu balik ikut jalan Tapah..mesti akan lalu Tanah rata..
So..KAMI ambil kesempatan tuk mengabadikan gambar kat sini..

Nie adalah tempat feberet utk bergambar sebenarnya..
Buat kata org tu..tak sah klu tak bergambar kat sini klu jejak kaki kat CH..
Ye ke..?? entah lah org yg kata..
heheheheh...

So check it out...


First mesti la Ibu dan MUIZ..


Semestinya KAMI..


Nie close up ckit...


Ini lah buah hati pengarang jantung ibu dan babah..


Bujang yg suka possing..


Aksi ibu dan anak lagi..


Babah pon perlu juge.. :)


Mcm cite Titanic jer..
dok depa2 tangan..


Ubat batuk cap ibu & anak...
hahahahaha...


Apa kerja la Mak Lang ngan acik tu..
sekodeng ye..????


Bye-bye Cameron..
Pjg umur..murah rezeki..
Pasti ke sana lagi...




1 comment:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak dah beberapa kali pegi tp tak pernah bergambar kat situ.. heheee... en. hubby akak bukan suka sgt bab2 bergambar... akak je sorang yg suka ambik gambar.. kalau dua2 suka bergambar mesti best layan posing mcm ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails