Teman-teman Setia

01 April 2013

Breakfast Time ~ Boh Tea Ombak Rindu


As Salam..

Ok kita sambung gi entry pasal Cuti2 Cinta..
Kali nie nak cite pasal bekfes time..
Sambil2 menghirup udara segar..
Kena secawan teh..mmg heavent...

Boh... Ada Ummph!!!..


Ini budak mmg tak duduk diam..
kejanya berckp 24 jam..
Achik tgkkan jer anak buah dia..
Mcm2 yg dia tanya..sampai muncung2 mulut dia..
 

Inilah bekfes KAMI ari nie..
Mmg betul2 sedap..
Sandwich Tuna tu...mmg betul2 ada Ummph!!!!



Achik ngan Mak Lang yg bertanggung jawab belanja KAMI bekfes ari tu...


Takde keja lain..
Main game jer..


Boleh tahan ramai gak pelancong ari tu...
KAMi bernasib baik dpt kat tempat betul2 kat tempat shooting cite ombak rindu...


Klu tak main game..ni la keja dia..
tak duduk diam...


Total KAMI bekfes ari tu..
TQ MAk Lang dan Acik...
belanja makan Bekfes yg super dabel sedap..
Sampai skrg dok terbayang2 kesedapan sandwich Tuna yg mewah dgn sayur fresh dr ladang tu...

Kita sambung di entry yg lain..
ke mana plk kami lepas nie...
Tunggu.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails