Teman-teman Setia

09 April 2013

Kisah si bujang


As Salam..

Ari nie.. MUIZ plk nak enterprem..
Pemata hati ibu dan babah..
Segala2nya hanya utnuk dia..

Nampak berisi ckit dah MUIZ skrg..
Alhamdulillah..
Sudah mau menyusu balik..
ari tu ada konflik melanda..MUIZ mcm nak bercerai susu..
Susah hati ibu..
Walaupon hanya susu FM..bg ibu biarlah MUIZ menyusu sampai bila2..
Susu tu kan bagus kandungan dlmnya..
Ada protien, vitamin..malah kalsium juge..

Pada mulanya Izz minum susu Dugro..pastu tetiba Izz kata susu tu ada habuk..
pulak dah.. pada hal itu lah susu yg Izz minum dekat nak 2 tahun...
Alasan dia dah tak mau menyusu..

Ibu agak maybe IZZ dah jemu..
OK..kita tukar susu lain.. Ibu dan babah try pulak S26..
Masa tu ada promosi.. saje try pada MUIZ..
Tp IZZ tolak mentah2 susu S26 tu..
Izz kata susu tu MASIN OK!!!..
Sabar jer lah...

LAst choice.. Ibu try DUTCH LADY HONEY 4,5.6..
memula mcm dia reject..
Ibu pon kata klu tak nak minum susu nie..
Ibu buat susu masin..
Lelama dia dpt terima..
Alhamdulillah... 



Dan malam td masa nak tido IZZ menyusu 4 botol OK!!!..
padan muka ibu...
Abis sebotol mintak lagi..botol kedua pon abis mintak lagi..
Hanya botol ke 4 jer yg tak abis..

Pastu boleh plk IZZ ckp..
"Baru IZZ tahu susu nie sedap bu..."
hahahahaha.. kelakar la IZZ nie..
Ibu igt dia dah kenyang..pastu ajak la dia tido..

Lepas tu dia boleh mintak MEE SUP pulak..
layan jer la..
Sekali dia makan Mee sup..
Abis 3 mangkuk OK!!!

OK cukup tuk malam nie..
Ibu dah ngantuk la IZZ..
Ibu tak kisah klu IZZ nak mkn..tp cuba IZZ tgk jam pukul bape..???





PUKUL 11.30 malam OK!!!!

sabar jer la..bujang ibu...
selau sgt mintak mkn dah memalam..
buat kata babah "supper" la ibu...
Mkn la IZZ..lagi pon..BABAH kan ada peneman setia..
Ibu tido dulu ye..
hihihihihi





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails