Teman-teman Setia

29 April 2013

Ronda-ronda Putrajaya

As Salam..

Lepas jer habis lunch di tmn warisan..
Terus gi ronda2 putrajaya..
Hajat dihati nak naik cruise..
Tp masa tu..punyalah ramai umat manusia..
tak tahu dtg dr mana..

babah try tanya kat kaunter..
dia kata klu sanggup tunggu..dlm 2 jam lagi..
Oh..tidak..!!!
Ibu rasa badan ibu dah melekit satuua ri berjalan..
Idak sanggup nak tunggu..
lenkali la saje MUIZ..

So..lepak2 jer la kat kawasan situ...


Layan MUIZ main play ground 


Semua org ko tegur ye IZZ..
Awak mmg peramah...



Tak dpt naik cruise..naik nie pon jadi la kan..


Muka mencuka..ibu ajak balik..
Izz nak main lagi..


Amboi muncung...boleh buat sangkut baju..


Takde mood dah bujang...
Muka mencuka jer...



Ga,bar kat banner cruise jer la..


Malas dah Izz nak layan ibu..
saya nak main taman lagi...


Belakang tu masjid putrajaya..


Klu dah berdukung tu..
paham2 jer la..



Possing ngan ibu plk...


Muka ada senyum ckit..
ibu dah janji nak belikan ais kim..
hehehehe...



Ok...masa untuk pulang ke pangkal jalan..
Hari pon dah ptg..badan pon sudah melekit...
Ayuh kita pulang..
lenkali kita jenjalan lagi...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails