Teman-teman Setia

24 February 2014

Muffin Coklat vs Muffin Oren


Salam..

Nie kisah ari tu..
pagi tu ibu dpt sms dr tecer MUIZ..
suruh bawak sedikit juadah sempena sambutan maulidur rasul dekat tadika..
Puas la ibu fikir apa yg ibu nak masak..
Ibu nie jenis penyegan ckit..r\ikutkan badan cam tak berapa nak gagah..
tp kesian plk kat MUIZ..nnt kengkawan dia semua bawa juadah..dia tak bawak..
nak beli juadah kat kedai rasa tak best pulak...
nak jgk dr air tangan sendiri..

Balk umah terus tgk pantry..apa la bahan2 yg ada kat umah yg boleh ibu masak..
Last2 ibu buat muffin jer..
Bancuh2 letak dlm bekas..bakar..deko ckit2..
dah siap..
tu pon di bantu oleh MUIZ..
bantu la sangat kan..
hihihihi..

pagi esok time antar MUIZ kat tadika..
keluar dr keta..terus jumpa ticer dia.
sebuk bercerita dia tolong ibu buat kek..
kek nie dia yg buat..mcm2 la dia bercerita..
Ticer pon melayan jer..ibu senyum jer dr jauh..



Walaupon tak secantik mana..
cukup buat MUIZ happy gi sekolah..
dah cukup buat ibu..
senyum anak ibu gi sekolah ari nie..




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails