Teman-teman Setia

12 February 2014

Merah-merah Delima..

Salam semua...

Lama tak update blog..sunyi sepi jer blog ibu MUIZ nie..
Pada hal mcm cite boleh ibu kongsi..
bila tgk akaun nuffnang org lain byk hasil..jeles pulak..
Tp apakan daya..malas melanda nak update..
mana nuffnang nak bg BE byk2...
hihihi...

ahri nie nak cite pasal buah delima..
ari u dok nmerengek dgn babah nak buah delima..
masa babah solat jumaat, ada org jual buah delima kat masjid..
babah pon beli 3 biji..
sedap..manis buahnya..
tp..tak memenuhi kriteria buah delima yg ibu nak..

Ibu mengidamkan buah delima yang sangat merah isinya..
semerah biji saga..hihihi..
mcm2 kan perangai ibu mengandung nie..
Yg babah pulak..mcm biasa lah..akan memenuhi apa yg ibu nak..
sayang ibu kat babah..
sayang ada makna tu..
hihihhii..

Nie rupa delima yg babah beli...
beli kat kedai buah MBC..


sebiji RM 9.25.. begitu expensive harga dia..
masa beli tu, beria2 babah tanya..nie isi dia merah tak..???
Klu tak merah saya dtg tukar balik tau..
ye la..dah beli memahalkan..klu tak kena gaya..
kang mencuka pulak muka isteri dia...



Sekali ibu bukak...
Wah....inilah delima yg ibu cari2..
sgt merah isi dia dan juga sangat manis...
berbaloi2 dgn harga dia..


geram sungguh ibu ngan kaler dia..
Ibu kopek sampai habis..teliti ibu kuarkan isi dia ..
tak nak ada sebiji pon buah yg jatuh..
pastu mkn dgn sudu..
heaven sgt..

TQ babah..
sudi layanan karenah ibu...
love u sampai syurga..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails