Teman-teman Setia

15 February 2014

Gold Coast Morib - Part 3

Salam..

OK..kita sambung lg part 3..tak byk dah..
dlm 2 part abis kut..insyallah..

Lepas muiz layan kat jakuzzi..dia masih belum puas..mata dia asyik kat tmn tema jer..
Pastu asyik duduk kat balkoni jer..
di sebabkan ujan dah berhenti..
kita bg peluang tuk MUIZ main kat tmn tema pulak..



MUIZ dah mula tarik tangan babah..ajak naik slide..


Memula mmg MUIZ naik ngan babah..
lepa stu dia naik sendiri jer..
Mmg berani sungguh anak ibu ni..


Nak ambik gambar punya la susah..
tu babah siap pegang lagi..taks abar nak lari dah tu..


NAik slide lg panjang..
berani jgk..
hebat sungguh anak ibu..


Syok 2 beranak nie main air..
ibu..?? malas sungguh nak basahkan badan...
ibu jd camera man jer ler..
hihihihi..


try la ajak naik..
mmg tak mau nya dia..


Ari dah hampir ptg..
jom kita naik..esok kita sambung lg..


Amboi..!! ke main lg bujang ibu..
Siap ber hair dryer lg..

Lepas solat maghrib.. perut mula dah berkeroncong..
lg lepas berendam..kitaorg keluar cari dinner..
gi makan kat pantai morib..meriah gak malam2..


Bujang dah mula buat perangai...dia ngantuk sebenarnya..tp dlm masa yg sama..dia jgk lapar..
dlm mengantuk2..Bedal  burger sampai 2 biji..


Kita org mkn kat sini la..
tp ada sedikit kecewa..entah mengapa ibu mlm tu tingin sgt nak mkn nasi goreng tomyam..
tp org kedai tu kata..TAKDE..
pelik ibu..sbb apa ibu pelik..order tomyam ada pulak..order nasi goreng tomyam takde plk..
Emm..mungkin dah abis kut pes dia..nak sedapkan hati..
huhuhuhu..


Walaupon sedikit kecewa..tp tetap jgk senyum..last2 dpt gak mkn Nasi Goreng Tomyam..
Order kat kedai lain..
Sebenar masa ni..ibu tak tau pon ibu tgh pregnant..
tu yg nak jgk mkn nasi goreng tomyam tu..pembawakan rupanya..


Nie nasi goreng babah..babah order nasi goreng kampung jer..
Nasi goreng ibu..tak sempat berpossing..
hihihihi..


Permandangan diwaktu malam..
Sempat gak babah ambik gambar sebelum masuk parking..
Badan pon dah penat..perut pon dah kenyang..
JOM kita tidur dulu..

Nntkan sambungan di Part 4...
Insyallah..






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails