Teman-teman Setia

03 October 2014

Mangsa buli..

As Salam..

Ni la kerja KAMI anak beranak..
Biasalah gurau senda membawa bahagia..
Tapi yang jadi mangsa..sapa lagi kalau bukan
Si adik..

Mentang2 lah adik kecik lagi..
Pssrah je..apa yg orang buat ye dik..
Pastu bila KAMI dok gelak2kan dia..
Adik pon gelak sama..
Dia sendiri tak tau yg KAMI sebenarnya dok gelakkan dia..
Sian Adik...



Ni ibu yg buat..
saje ibu pkikan tudung..dah la tudung guna napkin..
Sampai hati ibukan...
tp nampak sgt Comel...
hihiihhi



Ini abang pulak yg buat..
dipakai kan jam pulak kat tangan adik..
Redha & Pasrah je adik dia..
Tunggu la sikit hari lagi..
Tau la..
Takut abang je yg sentap nnt..

Adik pulak jenis belum pandai melawan...
Mmg pasrah jer la org buat apa kan..
Di layan je apa org buat kat dia..
Byk gak yg KAMI dok buli adik..
Tp idak la sampai memudaratkan..
Just gurau2 manja je..
Aksi anak2 ni..boleh jgk ilangkan stress..
betul tak...????





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails