Teman-teman Setia

17 March 2014

Nasi Ayam Panggang Madu

As Salam

Igt tak yg ibu ada menang pemanggang ajaib..
yg kat entry INI
inilah masanya...ibu nak mencuba panggang ayam..
Selalunya ibu panggang ayam dalam oven jer..
kekadang ibu lupa yg ibu ada memiliki pemanggang ajaib..
Bkn apa..pemanggang tu dok duduk dlm kotak lagi..
tu yg sampai lupa nak guna tu..
So..ari nie..mari kita cuba panggang ayam..

Alang2 terus masak nasi ayam..senang..tak yah fikir lauk lain dah..
MUIZ nnt dpt nasi + sup kuah banjir..sudah cukup buat dia..
MUIZ nie jenis tak berapa reti makan ayam buat lauk..
yg dia tau..ayam tu tuk ratah saje..mcm mkn KFC..
mcm tu jgk klu ibu buat ayam goreng..sanggup makan lauk telur sbb ayam tu dia nak makan mcm tu jer..
Tak kisah la MUIZ..janji mau makan sudah..

So..gigih la ibu buat Nasi ayam menu tuk lunch KAMI..
Pada ibu Nasi ayam nie menu yg simple..tak banyak lauk..
Ada ayam, ada sup, ulam2 ckit..
Sudah memadai..
Klu babah..ulam2 tu takde pon takpe..tu pon ibu jer yg paksa babah makan sayur2 tu..
Bg ibu plk tak complete klu takde sayur..
Haa..mcm2 karenahkan..



Nie lal rupa hidangan lunch KAMI..
Sampai ke dinner dok makan nasi ayam..
senang keja ibu...
hihihhihi..

Ada yg kecewa bila masuk blog ibu..ibu tak sertakan resepi..
Bukan apa..cara masak ibu..sama jer macam cara masak orang lain..
boleh alasan mcm tu..??
boleh la yek..???
Hihihihihi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails