Teman-teman Setia

21 March 2014

BabyMoon ~ Ho Chi Mint, Vietnam - Bye- Bye Malaysia


Salam..

OK kita sambung lg cuti2 ibu dan abbah ke Vietnam..
Tiket flight KAMI kul 9.30 pagi..
Seawal 6 pagi..ibu dan babah dah bertolak ke KLIA..
KAMi dihantar oleh Mak Lang MUIZ ngan suaminya..
Perasaan ibu masa tu..??
Entah la..mcm2 perasaan yg wujud..bercampur aduk..

Sebelum check in..KAMI bekfes dulu kat Mc'd..
Tp ibu x berapa selera pulak nak makan..
Rasa tersekat makanan kat kerongkong..
huhuhuhu..
Berdebar sebenarnya..
Setelah semuanya selesai..
Time fo BYE-BYE MALAYSIA...



Namapak dah kapal terbang di depan mata..
Walaupon MH370 belum di temui..
Ibu tetap menyatakan MAS adalah yg paling terbaik..
Ibu bangga dengan MAS..


Ibu dah bersiap sedia..Passport dan tiket pon sudah ada di tangan...


KAMI..love forever..




Berpossing lagi..



Time pegi..ibu dan babah dpt duduk kat line pintu kecemasan..
Mmg lapang sgt2 lah..


Ramai gak yg nak ke Vietnam ari tu..


Bergambar lagi..


Dah nampak dah.. Pramugari dah datang bawak makanan..
Time for High tea..
hihihhi..


Nie yg KAMI dpt..
Berbunga-bunga masa nie tau..


YES..mmg KAMI dpt nasi lemak yg penuh kontreversi tu..
Tp..mmg serius..sgt2 sedap OK!!!!
Walaupon simple mcm nie..
Nasi dia mmg lemak dan sambal udang tu mmg marbeles..
Sampai skrg ibu dok ngidam nak makan nasi lemak MAS lg tau..


Ada 2 menu ari tu..
1. nasi lemak
2. Roti canai + kari ayam
Ibu dan babah dedua pilih Nasi Lemak...
Terus ambik yg berat..takut lapar pulak nnt..


Lepas makan, dah kenyang..
 kita layan tv dulu..
Nie channel yg babah pilih..cite arab rasanya..
Ibu layan zikir terapi Hafiz Hamidon...

Tak lama pon perjalanan dr malaysia ke vietnam..
lebih kurang 2 jam..
Tido pon x sempat..

First time memula flight nak naik..ada sedikit gayat di situ..
Bila dah sampai ke atas..rasa mcm tak percaya..
Lg2 bila nampak awan depan mata..

OK la..
Nnt kita sambung part seterusnya pula..
Tunggu...





1 comment:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tak sabar nak tgk bila dah sampai Vietnam tu... mesti byk gambar menarik... org kata seronok shopiing kain kat sana kan?

teringin nak naik kapal terbang... tp entah bila la ada rezeki.. tak mampu rasanya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails