Teman-teman Setia

02 March 2012

Laksa

 Salam semua..
Jika tgk status ibu kat facebook inilah juadah ari sabtu ari tu...
Ibu baru nak piblish gambar..
Mana taknya..ibu saje edit2 gambar..kononnya terlebih rajin
ibu masukkan text kat gambar..
sebelum nie ada babah ajar..
tp..mcm biasa la..masuk telinga kanan, keluar telinga..
hihihihi..pastu cbuk bertanya lagi..
nasib baik ibu dpt cikgu yg baik hati..tak marah2 pon klu ibu tanya byk2..
ahaks..

Ibu masak laksa nie sbb ibu geram tgk ikan yg jual kat pasar ari tu...
sgt2 segar..dan jual pon murah..3 longgok RM 10..
tu yg ibu ambik jgk tu..dlm kepala dah plan buat laksa..


tingat masa keja kat spital klang dedulu..
ada sorang akak tu mmg terror masak laksa..pastu sedap pulak tu..
"Kak rose.."..saya ngidam laksa kak rose..."..
"lelagi laksa lemak..sedapnya...""
huhuhuhu..



nie la rupa laksa ibu..
babah pon suka makan laksa..tp babah tak suka letak sayur..
tp mcm biasa la..ibu kan suka buat nakal kat babah..
klu babah self sendiri mmg dia takkan letak sayur..
so..biar ibu yg serve tuk babah..
babah tak boleh ckp apa punya..
hahahaha..
nakal isteri dia nie..





1 comment:

fieda said...

laaa....kita bru jer buat laksa minggu lepas..heheh..alamak terliur la tgk laksa tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails