Teman-teman Setia

13 March 2012

Kisah Kek Besday MUIZ

 Salam semua..

Nak cite pasal kek birthday MUIZ..
MUIZ dah 3 tahun..bermakna dah ada 3 jenis kek..



Nie Kek pertama MUIZ..masa tu umur MUIZ genap setahun..
Ibu Buat tema bola..dan buat kek no. 1..
dan buat sambutan majlis tuk MUIZ gak..
Kek Coklat Moist..ibu order ngan Kak Mar..
Masa tu Kak Mar dok Sek. 24 lagi..

Time nie MUIZ tak berapa pandai pilih makanan lagi..
apa yg kita suap..dia makan jer.. Ibu ngan babah yg lebih2..
 

Tgk pada lilin mesti dah tau..masa nie umur MUIZ genap 2 tahun..
Masa nie sambut Besday MUIZ secara family jer..
ibu kurang bajet..
hihihihi..
Masa nie sambut kat Secret Resepi..
Kali nie ibu pilih Kek Strawberry Yogurt Cheese..
MUIZ pon suka gak makan nie..
 

Nie kek paling latest lagi..
Kali nie mmg MUIZ request nak Kek Mickey Mouse..
nie pon order ngan Kak Mar gak..
Nie kek Rainbow topping cheese..
yg cupcake tu Red Velvet..tu saje ibu order gak sbb tingin nak makan..

MUIZ mmg suka makan kek..
tak kisah kek apa..berslice2 muiz makan..

Baru jer sebulan lepas besday MUIZ..
tp ibu dah plan tuk next besday..
jika ada rezeki..
 Insyallah..


1 comment:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

kek yg kak mar buat semua cantik kan? dah pernah merasa gak air tangan kak mar (tp akak suka panggil dia meen hehe...) mmg sedap! untung muiz.. baru sebulan sambut besday ibu dah plan utk besday muiz tahun depan? wallahh... cayalah fiza..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails