Teman-teman Setia

11 March 2012

Gi Majlis Pertunangan


Salam semua..
Ari Ahad ari tu gi puncak alam..sepupu ibu bertunang..
Anak pada Adik Atok MUIZ yg bongsu..
Dah anak perempuan sorang..mmg la bertunang pon mcm kawin..
kawin esok tak tau mcm mana..

Jom tgk gambar yg ada..
 

Pelamin..tempat sarung cincin..
tp mmg trend skrg..bertunang pon siap pelamin bagai...


Hantaran dr pihak perempuan..

yg nie pula dr pihak lelaki..
lebih kurang jer warna dia..susah nak beza..

Rombongan pihak lelaki..
dr Negeri Sembilan..

Cenderahati buat tetamu..
 
Apa yg ibu dok borak pon ibu tak tau..

tak abis lagi ibu buat ketupat..
hihihihi..

Makanan telah terhidang..

Wakil dr pihak lelaki..

Tgh rancak menyusun kata..

Nie wakil dr pihak perempuan..

Nie la orgnya..
Selamat dah jadi tunangan org..

Majlis sarung cincin..

SAH..jd tunang org..
bukan SAH nikah..
hihihi..

Salam bakal MAk mertua..
ambik berkat..

MUIZ mmg lasak pada ari tu..
sampai tak dpt di kawal..
Org tgh sebuk berbincang..
mulut dia pon sebuk gak bercakap..pastu sebuk nak buah yg ada kat hantaran tu..
Adoiyai...

Tak larat nak dok dlm umah..ibu bwk dok luar pulak..
kat luar pon sama gak..abis di baginya ikan makan apam polkadot..

Dok diam2..
Atok ngan nenek jaga..
sebab..

Ibu ngan babah nak possing..
hihihihi..

 Dah lapar..apa lagi..kita makan dulu..
Menu ari tu..

- Ayam masak merah
- Gulai Cili APi Daging Salai
- Sayur Campur
- Ulam2 & Sambal Belacan..
 
Lauk ari tu mmg sedap..tp PEDAS!!!..
Sampai keluar air mata.. 
tau la dpt org negeri..
hihihihi..

Cian MUIZ takde lauk ari tu..semuanya PEDAS giler..
Makan nasi kosong jer..pastu ibu letak kuah sayur campur..

 



2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

abo je la muiz .. hr tue member husband merisik pun bdk2 aku bwk main kat luar .. kaco majlis org ;-)

LYAfrina said...

MERIAHNYER MAJLIS TUNANG NI.. PELAMIN TU DH BOLEH BUAT BERSANDINGKAN... CANTIK LAK TU..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails