Teman-teman Setia

28 March 2013

Ikan Bakar Belakang Istana ~ Gerai No. 3


As Salam...

Peristiwa ni berlaku masa time MUIZ sambut Besday kat TASKA ari tu..
Ada kat Entry INI..
Ibu dan Babah mmg siap2 ambik cuti..
Lepas abis sambutan besday MUIZ..
Ibu dan Babah gi dating..
Dating pon gi makan jer.. 
Pastu balik umah rehat2 kan diri..

Nie kali kedua ibu dan babah gi mkn kat sini..
sbb sgt2 sedap..
tu yg repeat sekali lagi tu..
Nie time yg first mkn kat sini...boleh tgk kat entry INI...


Gerai ini yg ibu recommended..
Gerai No. 3..
Mmg betul terbaekk.... sentiasa penuh dgn pelanggan..


Sgt2 buat ibu terliur ketika menulis entry nie...


Ikan dan seafood sedang di bakar..
Aromanya....mmg betul2 memikat selera..


Kami sampai agak awal..dlm pukul 11.30 lbih..
tp org dah mula ramai..
Walaopun kedai nie kecik... tp ramai sungguh yg datang..
Padahal sederet kedai semuanya jual ikan bakar...


Serius sungguh muka ibu...Buzy sungguh ibu update kat FB...


Nie yg KAMI makan..
- Sotong bakar
- Ikan pari bakar


Eh...tetiba tambah udang bakar 2 ekor..
Tak tahan godaan sungguh!!!
Yg buat lagi sedap sebenarnya air asam dia..
mmg betul terangkat..rasa nak bungkus bwk balik..

Nie yg kami mkn..
Nasi ibu ada sayur pucuk paku masak lemak + ulam kacang botol ..
Nasi babah + kuah saje + 1 nasi putih extra
pastu  Sotong bakar  + Ikan pari bakar  + udang bakar 2 ekor
Air ibu fresh oren, babah limau ais..
Hanya RM 30
Murahkan..sgt2 berbaloi...

En. Babah...
Bln 6 nie ibu exam lagi...
Jika dpt exam kat KL..kita gi makan kat sini lagi ye..




2 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak tengok pun dah kecur air liur...

Nana said...

Krorg ni dh bape puluh kali xtau la dtg mkn sini
Dulu ms dok kl tiap kali amrul balik kl wajib lunch sini
Mmg xpegi kdai lain biapon kena q panjang
Tp bese mmg g awl kul 11 dh smpai sebag xnak q lama n cop tempat dekat kipas
Lagi satu yg bes nenek tukang kira tu selalu lebey kurang je kdg amek 3 sotong dia kira 2
Xtau la kot dia dh kenal ktorg sebab slalu mkn situ ke wallahualam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails