Teman-teman Setia

03 July 2012

JJCM - Ikan Bakar Belakang Istana

Salam..

Ari nie ibu ada exam kat KL..
Lepas abis exam.babah tanya nak makan kat mana..??
Tetiba ibu tingat ikan bakar kat belakang istana yg femes tu..
ramai yg kata sedap..
So..harus kena cuba..nasib baik babah setuju..
Ibu pon terus guna khidmat En. Google..
Dan babah terus on GPS..
Meredahlah kami dlm jem yg teruk..
huhuhu..



Nie kedai yang memula..
Ibu tak makan kat sini..sbb masa tu dekat nak jam 2 lebih..
lauk byk dah abis..


Nie gerai no. 3 tak salah ibu..
Nie jer ikan bakar yang tinggal..


yang nie ikan bakar cencaru


Nie feberet ibu..
Ikan terubuk bakar..

Kuah asam dia mmg terbaekk..sedap sgt2..
Berbaloi dtg walaupon pd asalnya mcm hilang mood sbb jem sgt teruk...!!!
Lenkali mesti dtg lagi sbb ibu nak makan sotong bakar..
td gi dah abis..
huhuhuhu..
sedih..

Total makan RM 24..
OK la..harga dia..
Nasi 3 pinggan..ikan terubuk bakar, ikan cencaru bakar, 
sirap limau, ais kosong 3 gelas..

TQ babah bwk ibu mkn kat sini..
Janji tau..lenkali kena dtg sini lagi..
klu boleh ibu nak sebelum posa tau..
Boleh tak..???
hihihi..





Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Masya said...

kecur air liur dibuatnya.. pantang betul namak ikan bakar cicah air asamm

KaKi Jalan said...

Da bljr buat blog br jmpa page nie...
hohohoho

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails