Teman-teman Setia

06 July 2012

Simple GA - Kasih Abadi03

~ENTRY MELEKAT~

Entry baru sila scoll di bawah...


Salam semua..

Lama tak buat GA..
Kali nie..ibu muiz nak anjurkan GA simple2 jer buat semua follower blog ibu muiz nie..
Hadiahnya cuma FM dr Langkawi ngan Cameron Highland..
Ibu mencari 4 pemenang bertuah..
tp..jika byk yg join..mungkin ibu akan tambah hadiah

Jom tgk syarat2nya..

1) Wajib jadi follower Blog KasihAbadi03 dan blog IbuMuiz

2) Dalam byk entry KasihAbadi03.. Entry mana yg paling best..??? Ibu mintak satu jer dan kenapa..???
Jawab simple2 jer..

Contoh : Entry Bihun Goreng Singapore, Sbb saya mmg suka mkn bihun singapore..

3) Tak perlu buat entry..cuma tinggalkan komen dan link blog jer kat entry nie..
klu nak buat entry pon tak paksa..hihihihi

Cukup..
Mudahkan syarat2nya..
Apalagi..jom join ramai2..

tarikh tutup pada.. 6 Julai 2012..

dan ibu gunakan khidmat RANDOM utk mencari pemenang..





6 comments:

fieda said...

paling saya suka entry ni

http://kasihabadi03.blogspot.com/2012/06/coklat-oreo-boboiboy.html

sebabnya mmg dah lama saya nk tgk acuan utk buat coklat oreo ni..akhirnya saya jumpe kat blog ibu muiz ni..nanti dapatlah saya buat coklat oreo utk maira..mekasih ibu muiz..

fieda said...

suka dengan fm langkawi tu..harap ada rezeki..fm CH ada byk dah..hihi..

Joel Leslie said...

Saya paling suka entri Kerepek Pisang Home Made sebab saya ni memang PEMAKAN KEREPEK PISANG yang boleh dikategorikan TEGAR! Pantang tengok kerepek pisang sebab sekali tengok... "NGAPPPPP!" terus dengan gelojohnya sampai habis! Sedap hingga menjilat jari! Apabila tengok entri tu, berbunyi-bunyi perut aiiiii. Ngihihihihi >.<

Nak FM LANGKAWI biru tu :3

Pink Lavender said...

hai ibu muiz!!!

makneng suka ssgt entry
Menangkap Ketam, Lexis Water Challet,PD - Part3

sbb makneng suka mkn ketam!!!
xsangka plak pihak hotel tuh siap bg peralatan tangkap ketam!!!
mesti enjoy kan?then ketam tuh ibu muiz watpe?masak kerr??

Masya said...

saya nak join juga... saya suke entry ni... memang tak pernah sy buat kat rumah...

http://kasihabadi03.blogspot.com/2012/06/home-made-ais-krim.html

saya tak pernah jumpe bekas buat ais krim macam tu... selalu jumpe bekas nak buat coklat jer.. mmg unik pada sy...

fieda said...

ermm fieza..peserta ada 4 org jer so ngam2 la fm tu ada 4..hihi..saya cop fm langkawi boleh...?