Teman-teman Setia

06 March 2013

First Time...


As Salam semua..

Dah dpt Majalah DAPUR keluaran MAC 2013..??
Gembira sungguh hati ibu..
Maklum la..first time muka masuk majalah...
Walaupon hanya majalah DAPUR..
tu dah buat hati ibu berbunga riang..
Org lain dah selalu tak kecoh pon..
ala..sesekali Ibu nak glamour apa salahnya..



Majalah nie pon ibu dpt FREE tau..
wah... sgt2 suka hati..
Hadiah dr penganjur..langganan percuma tu..
Terbaeeekkk...


Ari tu..masa bln 12 tahun lepas..
Ibu join Bengkel Pastri Anjuran Majalah DAPUR & Karangkraf..
Saje tambah pengetahuan..tambah kawan...
Syok tau...meriah sgt2...
Chef pon sgt2 byk bg tips..


Yg buat ibu lagi suka..setiap page..mesti ada muka ibu yg comel nie..
dpt jer majalah..satu ari dok senyum sorang2..
hahahaha..
mcm la terkenal sgt kan..???




TQ pada babah yg sudi jaga MUIZ satu ari masa ibu dok sebuk berbengkel..
pastu siap antar lagi ibu gi kelas..dan yg paling best..babah siap byrkan yuran lagi..
Wah...ini sudah bagus..

Bln mei pon ada kelas lagi tau..
Emm..boleh ibu join lagi...????



2 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

waaaa... bestnyerrr... kalau dah masuk majalah gitu surelah teruja kan... akak pernah gak masuk majalah.. tp majalah MBPJ je... idokla glemer sbb majalah tu free jer... kekekekeee... masa tu pun akak masuk bengkel menghias kek berasaskan coklat.. bengkel anjuran MBPJ la jugak.. tu sbb muka keluar majalah tu.. hehehe..

*∽ IZAN ∽* said...

wallllaaa. !! glammer japppp youuuuuu!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails