Teman-teman Setia

03 November 2011

Pangkor With ♥ - Part 2..


Salam semua..
OK..kita sambung Entry Pangkor With Love part 2...
Alhamdulillah..perjalanan kami akhirnya sampai ke destinasi..
Tak ambik pon gambar masa dalam feri..
sebabnya...kurang selesa pada waktu itu..
dengan panasnya..berpeluh2..
takde mood nak bergambar...
huhuhu..


Yahoo..kami dah check-in...
Kami dok kat Puteri bayu Beach Resort..
Nice resort..

Petang tu ada telematch..
babah join la..
ibu tak turun pon...
MUIZ dah ZZzzzZZZzzz..
so..dpt la ibu rehat2 kat dalam bilik.... 

MUIZ dah bangun tido..mesti cari babah...
"Babah Mana..Ibu...?
"Babah gi work.."
Mula muka mencebik..mcm nak nangis..
terus ajak ibu turun..cari babah terchinta dia..



tp..bila nampak air..
see...mmg Raja Lawak..eh..bukan la..
Raja Air..
hehehe....


terus terlupa misi sebenar...cari babah dia..
ibu tanya.."jom la kita cari babah.."
dia boleh buat don't know jer..
ibu panggil nak ambik gambar pon..
tak mau pandang...


"saya rasa sungguh happy..
saya rasa mcm kolam nie...saya yg punya..."
hihihihi..


Haa..nie pon babah saya..


lagi saya rasa tambah happy..
tgk la senyuman saya tu...



dah jumpa babah...
mcm kembar siam la...


Ibu ajak naik..
apa jawapan MUIZ..

"TAK NAK...."


dan..berendam lagi..
takpe...ibu bagi masa lagi...


masa tinggal lagi 20 saat dr sekarang..
apa lagi babah..
ajak naik cara halus tak mau..
kena cara paksa..
huhuhu...


OK..masa TIME OUT...
masa tuk naik..udah tu berendam..
esok pulak ye...

Ngan muka yg tak puas hati..sedikit nak nangis..
terpaksa rela..MUIZ meninggalkan kolam...
tp..mata dia tak lepas asyik pandang kolam..
sampai ilang dari pandangan...

Ok..mata ibu dah kuyu..lepas makan ubat batuk..
jumpa part 3 pulak..




1 comment:

fieda said...

wow..best muiz berendam dgn babah dia..