Teman-teman Setia

14 January 2013

Dinner kat Restoran Senandung Malam, Bagan Lalang


Salam semua..

Lepas tgk SUNSET..
Ari pon makin gelap..dan perut pon dah berdongdang sayang..
kami pon terus gi kat Restoran yg kami dah booked td..



Nei la restorannya..
Restoran Senandung Malam


Sebelum tu kena pilih seafood yg nak di makan..
 

Lepas pilih diaorang akan timbang...
seterusnya tanya apa yg hendak di masak..
dan jgn lupa bg tau no. meja sekali..

 

Pastu klu kita nak gi memana..
Pastikan meja di RESERVE...


Tak lama lepas tgk SUNSET..
kembali ke meja yg telah di booked..
Makanan pon sampai..so..tak la kita tunggu lama..
Tgkkan belakang tu..punya la ramai..
Nasib baik kami dah order dan reserve meja awal..
klu idak jenuh gak menunggu...

dan menu di hari tu..


Pepahat goreng cili..
Mmg kami RECOMMENDED ..
First time rasa..mmg sgt2 manis isi dia dan sgt sedap..
Ibu yg jenis tak mkn haiwan yg bercengkerang nie..
Mlm tu mmg boleh terima di tekak...


Nie plk sotong goreng tepung...
Nie pon Ibu RECOMMENDED..
Rangup di luar..dan isinya manis dan lembut di dlm..


Kangkung Goreng Belacan..
Bg ibu..OK la...not bad..


Siakap 3 rasa..
Pon sedap gak...


Ikan Kembung Bakar..
Sambal kicapnya..sedap sgt2...


Apa tunggu lagi...
Bismillah..
jemput makan semua...

Bykkan lauk kami mlm tu..bila dah byk camtu..dah tak tau mana nak mkn dulu...
Last2 Ikan bakar tu..kami bwk balik..
tak abis pon..
Sbb kenyang sgt2..

TQ babah..bwk ibu gi makan kat sini..
Ada rezeki..boleh pegi lagi...






1 comment:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

sedapnyer fieza.... pernah pegi ke bagan lalang.. tp tak pernah lg merasa seafoodnya... nak kena pegi lagi gamaknya... & pepahat tu pun dah lama teringin nak rasa... mana lebih sedap agaknya pepahat dgn mentarang ye? mentarang akak dah pernah rasa pun sedap jugak.. isinya manisss.. cuma rasanya mentarang lebih besar saiznya kot..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails