Teman-teman Setia

10 October 2012

Muiz with new toy..


Salam semua..
Nak cite pasal bujang ibu lagi.. Ari tu dah janji ngan dia nak beli kan motor..
Ada la pegi satu kedai nie..rupanya kena order dulu..
Bkn jenis yg ready stok..
MUIZ plk jenis yg tak sabar..
Bila bincang ngan tokei kedai..dia kata seminggu..
OK la..ibu deal..
Tp problemnya..bkn dah seminggu..
dah dekat SETAHUN.. takkan takde stok lagi..
Ibu naik fed up..nasib baik tak bayar apa duit booked..
Hati ibu jd panas jer..

Dah janji punya psl..kena la tepati..
Seach punya seach rupanya kat Jln Raja Laut, KL..syurga mainan budak2 nie..
Dr kecik2 mainan..sampai la ke sebesar2ya..
klu nak beli kena sewa lori gamaknya..
hihihihihi..

Di sebabkan sini susah parking.. kena la parking jauh..
menapak la nak gi kedai mainan nie..
Byk sebenarnya kedai mainan nie..tp ibu malas nak survey yg lain..
Masuk satu kedai jer..Dah ada MUIZ berkenan.. tawar menawar..
Dpt harga best..terus bkk bil..

Nasib baik muat masuk keta..klu idak..
tak tau la camna nak bwk balik..dah la berat..
Ibu ngan MUIZ kena  dok kat bus stop dulu...babah gi ambik keta..



Bujang dah tak sabar..
Try naik dlm keta lagi..
Terpaksa baringkan seat tgh...klu idak..tak muat..


Nie lepas bateri dah di cas..
ke main sonok bujang.. dpt motor idaman hati..
muka ada senyum...


Jom!!..ada sapa2 nak tumpang IZZ..??
Izz bwk gi round2 pusing pekan..




Alhamdulillah..
Gembira tgk anak happy.. Bkn nak ajar dia erti kemewahan..
tp sekadar nak buat dia gembira..

MUI Z jaga elok2 tau..
Mana tau..ada rezeki MUIZ ada adik..
Boleh lepas nie adik pulak pki brg Abg..

Makin ari makin tak sabar nak bg MUIZ adik..
Kesian kekadang tgk dia main sorang-sorang..
Doakan insyallah..satu hari nanti..jika rezeki meneyebelahi ibu..
MUIZ bakal dpt adik nnt..
Insyallah..

1 comment:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam fieza..
wahh.. bestnya muiz dpt moto besar! leh la bwk alin jalan2 nnt ye.. hehe... nasiblah alin pompuan kalau dak mesti mintak juga.. hehe..

dulu haziq pun dpt gak sebiji moto besar lebih kurang camtu.. tp bukan ibu dia yg beli... tokma dia yg belikan.. alhamdulillah.. tp skrg ni moto tu dah rosak takleh gula lagi dah.. tak tau kenapa takleh masuk cas... harap2 muiz punya bertahan lama nnt kalau dpt adik boleh adik plak main...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails