Teman-teman Setia

04 December 2011

Kisah Susu MUIZ..

Salam semua...
Ari nak cite pasal bujang ibu tu..
pasal susu yang dia minum...hingga sekarang MUIZ masih minum susu..
jika boleh biarlah MUIZ minum susu sampai bila2..
Susu kan bagus untuk tulang..gigi dan otak yg cergas..

Jom tgk kisah susu MUIZ..



Nie Susu SNOW..susu yang MUIZ minum dari lahir hingga umur setahun..
Susu nie top up pada Susu Ibu..MUIZ minum susu ibu sampai umur 6 bulan saje..
Pembuangan MUIZ pon ok..Berat badan pon OK...

lepas setahun..MUIZ bertukar pada Anmum pulak..
MUIZ serasi la ngan susu nie..Yak-yak pon ok..
Takde masalah..tp Anmum pulak buat hal..Apa lagi kalau bukan naik harga...
Bukan ibu nak berkira ngan anak..tp ada sebab kenapa ibu tukar susu MUIZ..




Nie susu yang MUIZ minum sekarang..dan MUIZ sgt2 suka minum susu nie..
kekadang sampai berbotol2 dalam satu ari..
Alhamdulillah..Pembuangan juga OK...


Pastu ibu saje try perasa Madu pulak...dan MUIZ pon tak menolak..
Kekallah MUIZ dengan susu nie sampai sekarang...


Ari tu ibu saje try Susu Dumex baru nie..
Kononnya nak tukar susu lain la..
tp MUIZ tak berapa suka pulak...abis  muntahnya..tak berapa gemar kut..
So..tersimpan la susu Dumex kat dalam kabinet dapur ibu..
Susu nie ibu guna masa buat kek..hihihihi...

Ibu ada bercadang nak tukar susu MUIZ..
ialah umur MUIZ tahun depan dah 3 Tahun..
tp tgh fikir susu yang terbaik untuk dia..
dan susu yang kena ngan selera MUIZ..

Apa ye susu yang nak ibu try kat MUIZ nie????




1 comment:

Super Nia Hana said...

SALAM..
susu snow tu berasaskan sayuran ke?
anak saya ada masalh dengan susu
ada yg cadangkan dgn susu snow..
setin kecik berapa ye skang.
tak jumpa lagi kt kedai berhampiran saya.cewahh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails