Teman-teman Setia

24 October 2011

Hadiah dah di terima...


Salam semua...
Ibu nak publish hadiah yg selamat ibu terima..
masih igt tak pada contetst yg ibu sertai..?
jika belum igt..nnt klik SINI..
dan klik SINI yg menobatkan ibu sebagai pemenang tempat pertama..

Syukur..
hadiah telah selamat ibu terima..
Maaf, sbb lambat nak publish adiah..
sbb ari tu ibu guna alamat tempat keja lama..
so..bila hadiahnya sampai..ibu pon dah bertukar tempat keja..
kengkawan kat opis lama tepon kata ada parcel..
nasib baik Mak Lang MUIZ ada buat check up..
dia yg tolong ambikkan..

Hadiah sgt2 berbaloi..
buat ibu suka hati sgt2...
boleh ibu hiaskan bilik tamu nanti..

 besarkan hadiahnya...?

 dapat 1 set cadar..siap ngan selimut lagi...
yg paling ibu suka..sarung bamtal ada 4 ...
jarang2 cadar skrg yg ada 4 sarung bantal..

bukan itu saje..
hand beg pon ibu dapat..
boleh bwk gi dinner nnt..
comel sgt2...

dan juga,,
sebatang pen yg ada memacam fungsi..
ibu bagi babah pen tu..
boleh babah guna masa bg presentation nnt...

tima kasih buat penganjur..

SENYUM...tak perlu kata apa2..
sonok tau..tgk hadiah mcm nie...




4 comments:

fieda said...

tahniah..hadiah best tu..:)

Zrinieescorner said...

alhamdulillah jika puan suker....kami pun tumpang gembira...

Mrs. Asida said...

tahniah tahniah......... bestnya. seronoknya kan? hadiah berbaloi2.. :)

Bagz Hauz Fashion said...

Kami di Bagz Hauz amat gembira yang puan suka ngan hadiah beg yg kite taja tuh...

Marilah cuci2 mata la nnti utk koleksi beg kami yg lain & diharapkan kengkawan puan pon kan turut menyokong kami ye?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails