Teman-teman Setia

21 July 2010

MUIZ - 17 Bulan


sebuk kita menaip..dia pon sebuk gak..
bkn boleh dia tgk ibu dia dok goyang2 kaki dok kat komputer nie..
ada saje keja dia..dok mengacau..
alih2..tak berupdate langsung..
byk cite dah basi..
nnt la..senang ibu update la walaupon cite dah basi..
takpe kan..?

Emm..first nak cite pasal anak bujang ibu nie..
Alhamdulillah..MUIZ dah masuk 17 bulan..
Makin ari makin bijak..makin lasak..makin hensem..hehehehe..
Setiap ari ada jer benda baru yg dia belajar..
Alhamdulillah..MUIZ cepat belajar..
Dalam 2,3 kali..dah igt..

Bab makan pulak..seperti yg sedia maklum..
MUIZ tak berapa minat makan nasi putih..
dia lebih gemar western2, mee, kue tiow nie..
Klu nasi pon dia minat nasi goreng jer..
Roti canai pon benda baru yg dia minat..
Takpe la MUIZ..janji MUIZ mau makan..
ibu syukur sangat2..

Nie gambar terbaru MUIZ..
Comot betul..mana taknya..
semua benda jd mainan..pastu..asyik memanjat jer kejanya..
Sabar jer la..


Nama saya MUIZUDDIN HAQIMI..saya seorang yg sgt bijak..

Memula saya main piano..
tp bila dah bosan mula saya buat benda yg ibu saya akan kuar suara merdu..

tgk...saya mmg seorang yg berani..

Alamak..ibu dah marah..rasa mcm nak lompat turun..tp..
ibu dah tangkap saya dulu..

Lepas kena letir ngan ibu..saya geram..
makan tali langsir lagi best..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails