Teman-teman Setia

10 June 2010

Muiz Masuk Wad HTAR

Assalamualaikum... Babah Muiz pulak melaporkan... Berita terbaru mengenai Muiz... Muiz baru sahaja dimasukkan ke Wad kerana symptom HMFD.. Petang tadi badan dia penuh dengan bintik-bintik macam campak... So, kitaorang bawak pegi Hospital Klang... Abis tu kena tahan... Semoga puteraku akan terus tabah dan kuat dalam melawan penyakit ini... Buat masa ini, Ibu Muiz menjaganya di Wad 7D, HTAR.. Malangnya wad ini adalah wad kuarantin, jadi takde sapa-sapa boleh datang melawat selain ibu dan bapa untuk menjaganya... Kesian atuk ngan nenek takleh tengok cucu jantan sorang dia nih... Tapi buat masa sekarang, keadaan Muiz adalah baik... Cuma kesan jangkitan tu masih belum habis lagi... Minta semua rakan-rakan dapat mendoakan agar Muiz segera sembuh dan kembali sihat...

Muiz dan babah sementara menunggu pemeriksaan doktor selesai...

Kesan terhadap tangan Muiz..

Ibu dan Muiz.. dalam tak sihat tu suka pulak makan tembikai.. takut gak nak bagi..

Set Makanan Ibu dan Muiz... Alhamdullillah, Banyak jugak Muiz makan..

Tempat tidur Muiz malam nih... Siannya anak babah kolang nih..

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

semoga muiz cpt sembuh .... take care fieza ;-)

ann @ hatiberbunga said...

Allah.. kesiannya muiz..
tapi kan, klau kami sakit kan.. n klau kena makan ubat, en.hubby x bg kami makan tembikai. sbb katanya tembikai ni meng-natural-kan kesan ubat2 tu.. ntah la..
nway, moga muiz cepat sembuh ye!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails