Teman-teman Setia

16 June 2010

Babah Jaga Muiz

Assalamualaikum...
Dah lama Babah Muiz tak mencelah... Hari ni giliran Babah Muiz pulak jaga Muiz... Ibu pegi keje.. Dah 5 hari ibu ambik cuti... Kesian kat ibu... Sempat singgah gerai nasik lemak kat tepi klinik bukit kuda tadi... Sarapan Muiz la pagi nih la...

Alhamdullillah.. Banyak jugak Muiz makan... Tapi bila dia dah kenyang, macam kat bawah ni lah keadaannya... Lepas tu babah pegi la dapur ambik penyapu, dan sapu semuanya...

Tak sangka pulak lepas tu, Muiz pegi dapur jugak.. Ingatkan buat apa, rupanya ambik penyapu ngan penyodok... Aduii.. anak aku...

Gaya Muiz menyapu kat tempat yang dia sepahkan tadi... hehe... geram je la, tapi sabo...

Lepas tu, petang tadi masa ambik ibu Muiz balik kerja, Ibu ajak pegi Giant kejap.. rupanya Ibu nak masak special malam nih... Spaghetti Bolognese... Wehh... favourite kami sekeluarga nih... Muiz pon banyak jugak makan malam nih.. Sampai menjilat-jilat kuah tu... Puas makan malam nih.. Terima kasih Ibu... I Love You...


1 comment:

Sricahaya said...

rajin muiz yer..budak2 baya2 muiz ni mmg dia akan tiru apa je yg kita bt..anak sy pun cam tu gak..

sedapnya spegetti tu...lama tak bt..selalu bt spegetti carbonara jerk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails