Teman-teman Setia

14 August 2014

Bersawang sudah..







Assalamualaikum..

Lama sudah tak update blog..udah naik bersawang..berabuk..semua ada lah..
hihihhii..
Eh..tp ada ke yg kisah blog ibu nie berupdate atau idak..??
Lain la klu blogger yg femes kan..
nei blog pon suam2 kuku je..
Apa2 pon blog yg ibu buat nie hanya utk ibu abadikan segala kenangan..
Aku menulis..bkn kerna nama...
hahahahaha..

Pertama sekali ibu nak maklumkan yg ibu dah selamat melahirkan anak kedua..
pada 11 Mei 2014 hari Ahad sempena hari ibu..hari yg cukup bermakna
dan Alhamdulillah..dpt baby GIRL..sepasang sudah..
Syukur..ianya satu BONUS buat ibu..
Nnt next entry..ibu perkenalkan adik MUIZ..
MUIZ mmg sayang sgt kat adik dia..
Caringnya melebihi caring ibu..

Yg Kedua..tak terlambat ibu nak ucapkan Salam Aidilfitri,
Maaf, Zahir & Batin..buat semua umat Isalm tak kira dimaa jua berada..
Semoga dgn kehadiran syawal kali ini membawa 1000 makna buat kita semua..

Yg ketiga..juga Ucapan takziah buat semua penumpang dan anak kapal MH17..
Tiada ungkapan yg boleh ibu lafazkan melainkan menzahirkan pelbagai perasaan...
Sedih bila mengenang kembali..semoga segala urusan bawa balik jenazah dipermudahkan..
Al-Fatihah..

Yg keempat..emmm..oh ya..ibu dah mula start keja balik..
3 bulan cuti dah abis..ini bermakna..Adik MUIZ dah berusia 3 bulan..
Boleh la ckit2 ibu update balik blog..kat umah mmg tak sempat..

Yg Kelima...emmm..takde apa dah kut..
nnt klu ibu tingat apa2..ibu buat new post..
ye...hihihihihi..

OK la.. jumpa di next entry...
Masih blur2 nak mengupdate..





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails