Teman-teman Setia

06 January 2014

Hari pertama MUIZ ke Tadika


As Salam semua...

Alhamdulillah..
 tanggal 2 januari ari tu..
Bermulalah episod baru buat MUIZ...
Sebelum nie hanya ke Taska jer...
sekarang MUIZ telah pon masuk ke Tadika..

Ari sebelum bermulanya alam persekolah..mulut MUIZ mmg sebuk bertanya bila dia akan pegi seolah baru..
Tiap ari bangun tido akan bertanya soalan tu..sebuk bila nak umur 5 tahun..
Masa 15/12/13 ada perjumpaan ibubapa dgn ticer kat sekolah baru..
Bwk la MUIZ sekali..sebab nak ambil uniform..
Punya la dia excited..
tu yg dia tak sabar nak pegi sekolah tu...



Nie ari pertama..muka fresh lg..
Sebak ibu tgk gambar nie..besar dah anak ibu..


Baru sampai kat depan tadika..


Tadika yg KAMI pilih utk MUIZ..



Siap ada peringatan utk parents..



Rak kasut dah siap ada nama..


MUIZ yg pegang 2 biji belon tu..
Masa nie tak ramai lg student..

Masa memula antar..
Ada rengekkan cikit la..sbb dia tgk ada kengkawan dia yg menangis..
Tp ibu pujuk slow2..Alhamdulillah..
MUIZ OK..
good boy anak ibu..

Belajar rajin2 ye sayang.. Kita sebagai khalifah..kena ada ilmu utk teruskan kehidupan..
Ibu bukan nak suruh anak ibu susah..nie untuk kesenangan MUIZ di masa hadapan..

Ibu sentiasa doakan MUIZ berjaya di dunia..mahu pon akhirat..
Insyallah...



1 comment:

shahdiana said...

betul tu..masa tengah kecik lagi ni anak-anak tak faham..kita nak kan masa depan diorang tu berjaya..hidup pun senang...tak susah macam kita...huhuhu...semoga muiz berjaya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails