Teman-teman Setia

27 November 2013

Super Hero Ibu & Babah

As Salam..

Ari ni nak cite pasal bujang plk..
lama tak dgr cite psl bujang KAMI yg makin bijiak..makin membesar dgn shat..
dan makin byk mulut skrg nie..
Insyallah..tak lama lg bujang KAMI ni akan bergelar Abg Long..
Doakan ibu dan bakal adik MUIZ di permudahkan segalanya..
Amin..

MUIZ skrg lg lg 2 bulan lebih akan masuk 5 tahun..
Rasa sekejap jer dah nak masuk 5 tahun..
ibu rasa mcm baru jer buat sambutan besday MUIZ kat Taska..
Cepat sungguh masa berlalu...

Alhamdulillah..tahun depan MUIZ dah start masuk Tadika..
Tadika ibu dan babah dah daftarkan..
Tadika mana?? Nnt la..kita simpan dulu cite tu..
Nak masuk sekolah nnt baru ibu review..
Insyallah..



Nie la super hero ibu dan babah dunia dan akhirat..
Penyeri rumah tangga KAMI..
Mulut mmg tak berhenti bercakap..ada jer benda yg dia nak tanya..



Super hero ibu yg kuat makan durian..
Pantang jumpa..terjerit2 suruh beli..
Selagi tak beli..selagi itu dia dok ulang..
Sabar jer la..

Ibu sentiasa doakan agar Anak ibu MUIZUDDIN HAQIMI dirahmati olehNYA selalu..
Sihat tubuh badan, di jauhkan dr penyakit yg merbahaya..
Di murahkan rezeki..serta semua yg baik2..
Amin...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails