Teman-teman Setia

30 May 2013

Ada nampak perbezaan tak..??




As Salam..

Ce tgk gambar kata atas..??
Rerasa kome ada nampak perbezaan tak..???
Pakai tudung yg sama cuma ari yg berlainan jer..

Mesti kata gambar yg kanan nampak tembam kan..???
Ibu mmg gebu mcm nie dr azali..
Saayang sungguh ibu kat lemak kat pipi tu..namapak kiut gitu tang pipi..
eh..!!! bkn ibu yg ckp tau..babah yg cakp...
hihihihi...

yg membezakan..cuma spek mata jer..
belah kanan yg terkini...
yg belah kiri ok lagi sebenarnya..
saje..merengek nak spek baru...
lagi pon tingin pki spek yg berubah kaler time kena panas tu..
dasar kan.. org ada..ibu pon nak ada juge..
hihihihihi...




1 comment:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak pun nak kena buat spek baru dah ni... spek skrg mmg guna spek yg tukar kaler bila kena panas jenis essilor tu.. tp dah byk calar mcm tak syok je bila pakai... kena kumpul duit dululah nampaknya.. hihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails