Teman-teman Setia

08 April 2015

Sama tak..???



As Salam...

Saje...ibu compare gambar ibu semasa kecil dgn Muhayra..
Ada iras2 tak..??
Tak byk pon..mesti ada kan..
Dah cap ibu dan anak..
Hahahahaha..




Korang tgk sendiri..dan nilai lah sendiri...
KAMI mmg kedekut senyum ckit..
senang ckp..mcm sombong..
tp hati baik tau...
hahahahahaha..

APA...??? x percaya..???
Percaya lah...tolong lah..
hahahahaha..
Klu idak camna babah boleh ngorat ibu...???
Muka je mcm sombong...tp dlm hati ada taman tau...
Biasalah..pompuan kan kena jual mahal..
Motif...??????
Ibu pon tak tau...







07 April 2015

Ke mana ku menghilang...???


As Salam..

Allahuakbar....lama sungguh blog terbiar...sepi tanpa cerita..
Padahal..byk benda nak diceritakan..
Klu di buat sinetron..
kalah cerita sinetron yg sedia ada kat tv tu..

Memula..nak cite apa ye...?
Pulak...kata td byk sgt nak cerita..
sudahnya x tahu nak cerita apa..tak tau  nak mula dari maan sebenarnya..
hahahahaha...
Boleh camtu..???

Emm....takde idea la..
kita jumpa lain entry la...

APA...?????
Rindu kat anak dara Saya...????
Nak tgk gambar dia...????
Emmm....Ermmmm...Ermmmm.....
Ok..Ok...Ok..
untuk tidak menghampakan permintaan nak tgk wajah terkini anak dara saya,,,


Puas hati...??? harap2 puas la ye...
APA...???
Nak booking buat menantu...?????
Sila isi borang ye...
Ramai benar yg bertanya,,
hahahaahahahaha








LinkWithin

Related Posts with Thumbnails