Teman-teman Setia

30 April 2012

Langkawi With ♥..Part Last


Salam..
OK la..nie la last entry kat langkawi..
Sebenarnya..tak byk pon ambik gambar..
Maklum la..sebuk shopping..mana la sempat bergambar2 bagai..
lagi pon..ibu ngan babah bergilir jaga MUIZ..
Kalau masuk dlm Haji Ismail Group..
Mmg kena kawal MUIZ ketat2..
Kang mana tau..pecah pulak pinggan mangkuk dlm tu..
kena ganti pulak..
so..jadinya..takde la bergambar sgt...


Nie suasana dlm Van..
MUIZ panggil bas ayah..
hehehehehe..


Layan susu lagi bagus..
sementara tunggu yg lain bershopping.
lg pon MUIZ dah dpt mainan.. 
sbb tu la senyap cikit..


MUIZ ngan Ibu..
Dalam Bas Ayah..
hihihihi..


Pilih..jgn tak pilih..
Rambang nata tgk lambakan coklat..


Penjaga beg tak berbayar..
hihihihi...
Masa nie dah nak balik dah..
kena buat 2 trip..
memula hantar barang dan 3 org penjaga nie..
klu idak..tak muat..


Tgk la barang yg kami shopping..
Selambak KO!!!


Ketibaan datin2 dan dato2..
ke Jeti Langkawi..


Best la sgt masa nie..
asyik gelak jer..
mmg family kami family happening..


Dah masuk dlm feri..
Masa balik tak ramai sgt..
kira OK la..dpt dok depan..
tempat asal kami sebelum kena halau masa memula dtg tu..


kasi main game..baru tenang ibu nak ZZzzzZZzzz
hihihihi..
penat ko..shopping!!!

Cukup la entry pasal langkawi..
Yg penting Ibu mmg tak puas..
Sbbnya semua aktiviti SHOPPING!!!!

Antara tempat yg kami sempat pergi..
- Idaman Suri
- Hj Ismail Group
- Beras Terbakar
- Minyak Gamat Nusantara

Insyallah..
Ada rezeki..umur panjang..sehat tubuh badan..
Mahu ke sini lagi...

Dan sebelum kami pulang ke pangkal jalan..
Kami singgah SHOPPING lagi..
kat PADANG BESAR perlis pulak..
itu pon kami tak puas, sbbnya ari ujan..
pastu dah petang..
May be lepas nie kami akan ulang menyopping kat Padang Besar pulak..
bila..??? 
TUNGGUUUU...!!!!





28 April 2012

Tomyam Seafood + Telur Dadar Mayonis


Salam..
Masak yg paling senang dan cepat di masak..
simple jer..
tak sampai 1 jam..siap..!!!

Kekadang ibu langsung tak tau nak masak lauk apa..
mmg buntu..

So..jln penyelesaiannya.. 
tercipta la menu di bawah..





Tomyam Seafood


telur Dadar Mayonis


2 gabungan lauk nie..
sudah cukup membangkitkan selera..
lelagi bila buat tomyam pedas cikit..
emm..mmh berpeluh2..
hihihihi..









27 April 2012

Ralatnya..

 
Salam..
Sebenarnya..sampai ke saat ini..
Ibu rasa ralat sgt2..

Entah mana silapnya pon ibu tak tahu..
Puas dah ibu dan babah cari..tp masih tak jumpa..
Mungkin tercicir kut..

Ikutkan hati..mmg la rasa sayang..
tp jika itu takdirnya..
Kena la ibu pasrah..
huwaaaa.. nangis ibu..
 

 

 Sebenarnya...ibu mencari topi yg MUIZ pakai tu..
mana peginya..ibu pon tak tahu..
Ada nilai sentimental kat topi tu..

Topi tu Ibu beli kat Beras Terbakar masa kat Langkawi ari tu..
Siap ada tulis perkataan Langkawi lagi bawah dr gambar tulang ikan tu..
tu yg buat rasa ralat sgt tu..jauh tu nak gi beli...

 Masa MUIZ pakai topi nie..
Ibu rasa anak ibu la paling hensem masa nie..
hihihi..

Emm..kena cari lagi la nampaknya..

Topi...oh..Topi..
Mana la di kau berada..????




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails